Klachten

Bij Praktijk Mathurin staan uw welzijn en tevredenheid voorop. Ik begrijp dat soms de dingen niet altijd verlopen zoals gehoopt, en ik ben er om u te ondersteunen, ook in die momenten. Mijn inzet is erop gericht u zo goed mogelijk te helpen. Echter, mocht er iets zijn dat niet aan uw verwachtingen voldoet, dan nodig ik u van harte uit om dit rechtstreeks en openlijk met mij te bespreken. Zo kan ik er alles aan doen om de situatie te verbeteren. Een eerlijke en directe communicatie stelt mij in staat om proactief te werken aan een oplossing en onze samenwerking te verbeteren.

Mocht u een klacht hebben over mijn werkwijze of andere gerelateerde zaken, weet dan dat u deze altijd kunt bespreken met mij. Een constructief gesprek is vaak de sleutel tot het vinden van een oplossing. Indien u na een gesprek ontevreden blijft over de geboden hulpverlening, schroom dan niet om dit kenbaar te maken. Samen zullen we streven naar een passende oplossing.

In het zeldzame geval dat we er samen niet uitkomen, biedt mijn praktijk toegang tot een officiële klachtenprocedure via de beroepsverenigingen waarbij ik ben aangesloten. Praktijk Mathurin is aangesloten bij de klachtenprocedure van P3NL. U kunt meer informatie over deze procedure vinden op https://www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten.
Met deze klachtenregeling voldoe ik aan de eisen die worden gesteld door de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close